Spørgsmål og svar

Vores ’Spørgsmål og svar’ sektion, indeholder spørgsmål og svar om færgebooking og færgerejser! Klik på en kategori nedenfor for at se de mest relaterede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde et svar til dit spørgsmål, kan du Kontakt os

I havnen og ombord

  • Hvor kan jeg finde retninger til havnen?

    Gå til vores Færgehavne side og klik på havnen, som du gerne vil finde rejse information for.

  • Hvornår skal jeg tjekke ind?

    Dette variere fra den ene færgerute til den anden. Senest mødetid vises når du booker, og er vist på din booking bekræftelse. Hvis du rejser med kæledyr eller har brug for assistance i havnen, anbefaler vi, at du møder op i god tid.

  • Kan jeg komme med en tidligere afgang?

    Dette afhænger af din billettype, og færgeselskabet du rejser med. Generelt er din billet kun gyldig til den afgang du har booket. Hvis du rejser på en rute, der har mange daglige afgange, og du kræver mere fleksibilitet, så kontakt os for at booke en mere fleksibel billet.

  • Hvad gør jeg hvis jeg er forsinket og eller mister min færge?

    Kontakt os telefonisk, så vi kan tjekke om det er muligt at ændre din billet til en anden afgang. Hvis dette sker udenfor vores åbningstider, eller du rejser på en rute, hvor der er mange daglige afgange, kan vi kun anbefale at du snakker med personalet i havnen når du ankommer.

  • Hvad kan jeg forvente ombord på skibet?

    For en omfattende guide om skibene, kan du besøge vores Ombord på skibet side.