"P&O færgen kl. 7:30 "
Hvis du rejser tidligt om morgenen og forestille sig en dejlig start på din ferie ved at nyde en afslappende morgenmad så er en færge er ikke for dig ! Vi brugte hele passage kø til morgenmad. Der skal være en hurtigere system. Jeg er sikker på nogen på P & O kan komme op med noget bedre. Hvis nogen på P & O er interesseret , kan køsystem blive forbedret , da det ikke er klart, fødevarer stationerne alle tjener den samme mad , så folk kun ventede på den første til at blive fri. I skal have alle kasseapparater åbne fordi mange mennesker ventede i så lang tid at der mad blev kold. I løbet af en travl tid burde i have en dedikeret person, der sørger efter te og kaffemaskiner , så kassereren ikke behøver at gøre det. Te og kaffe maskiner ville være bedre placeret væk fra kassen . Der er ikke plads nok til at stå i kø eller bære varme drikke , når der er folk, der kommer forbi med bakker . Lad være med at bruge poletter til kaffe og sætte teposer ved siden af det varme vand. Jeg blev ikke givet nogen tokens da jeg købte min te og kaffe - jeg stod i kø for at få en kop kaffe , realiserede da det var min tur , at jeg ikke havde fået en token ,ventede så i kø ved kassen for at bede om en token til min kaffe, kø igen ved kaffemaskinen , på min tur satte jeg token i kun at finde maskinen var tom, ventede igen for at kunne fortælle kassedamen , kasserer tømt maskine ( men havde kø af passagerer venter på at betale for mad ), min tur på kaffemaskinen , men selvfølgelig havde jeg allerede brugt min token , gik til samme cashier , hvor jeg fik en ny token , men sluttede sig bagerst i køen igen, endelig fik en kop kaffe. Nye kø til te, men bemærkede andre mennesker havde tebreve , spurgte en passager , hvor man kan få te poser fra og fik at vide kassereren giver dem til dig, når du køber en kop te arrghhh ! Af den tid, jeg kom tilbage til bordet, havde min familie færdige med deres morgenmad , mine var koldt og jeg følte mig overhovedet ikke rolig og afslappet. Ikke præcis, hvad jeg havde håbet på . Kom P & O, kan du gøre det bedre end det?
-
Samlet bedømmelse:
-
Generelt:
-
Catering:
-
Skib renlighed:
-
Personale kompetence:
-
Skib punktlighed:
-
Anbefalet?
Nej
Anmeldt af som rejste med P&O Ferries på Pride of Kent
Læs mere
Læs mindre