"uprofessionel bartender og utilfredsstillende klage"
Skibet var fint og rejsen rolig. Kabinen var behagelig, dog lidt lille til to personer. Der var tegn på skimmel i brusebadet.
Min største klage handler om den vegetariske mad, som virker som en eftertanke, og den meget dårlige behandling fra en bestemt bartender.
Det var meget svært at finde noget at spise, som var af samme kvalitet som kød og fiske retterne. Vi spiste pizza, som var meget gode, men vi havde håbet på noget lidt mere nærende, men de var enten løbet tør for salat eller der var ingen andre muligheder. Morgenmaden var smukt anlagt, men der var ingen kornflakes, mælk eller wienerbrød. Vi var nødt til at vente på et bord, selv om der var flere tomme i restauranten, og der var få medarbejdere. Vi måtte også vente da vi ville betale, fordi der ikke var nogen medarbejder tilgængelig, og der kom først en efter en kø var dannet.
Jeg var så rystet over en bestemt bartender, at jeg indgav en klage. Manageren i restauranten kom og undskyldte på hans vegne, mens jeg udfyldte klagen, men lagde hovedvægt på den gode karakter af denne bartender i stedet for min klage. Bartender kom efterfølgende for at undskyld. Jeg er aldrig på noget tidspunkt blevet tilbudt nogen kompensation for dette.
Jeg forklarede, at jeg havde forsøgt at bestille en cocktail fra ham, da han så besluttede, at afbryde min anmodning ved at tale på fransk til en af hans kolleger, der var dukket op ved siden af mig. Han undskyldte sig ikke. Det var midt i vores samtale, og jeg gik efter at have fortalt ham hvor uhøflig han var. Ingen kom for at undskylde, indtil jeg satte mig ned for at indgive min klage skriftligt, hvilket var et stykke tid efter.
Jeg rejste den 27. august, og venter stadig på svar på min klage fra Brittany Ferries. Jeg blev sikret af et medlem af personalet i informationen, at nogen ville kontakte mig, og jeg gav dem min e-mail adresse i håb om, at dette ville sk hurtigst muligt.
Jeg betalte en højere pris for at rejse med Brittany Ferries, og jeg var meget skuffet over denne dårlige service.
-
Samlet bedømmelse:
-
Generelt:
-
Catering:
-
Skib renlighed:
-
Personale kompetence:
-
Skib punktlighed:
-
Anbefalet?
Nej
Anmeldt af Jeanette som rejste med Brittany Ferries på Cap Finistère
Læs mere
Læs mindre