"Guldtand"
Vil gerne sige, at servicen var genial! Jeg var så dum, at efterlade min guldtand i Burger King i Dover havn.... Ja, du læste rigtigt, min guldtand. Jeg indså kun dette, da jeg kom på færgen. Jeg løb tilbage, for at komme af båden, men fik af vide, at det kunne jeg ikke, og personalet som læssede færgen kiggede for mig, men kunne ikke finde den. Meget til min skuffelse, for at være helt ærlig. Jeg overvejde at kaste mig selv over bord, det var så trist jeg var. Min kæreste sparker altid til en mand, når han er nede og vi befandt os på en eller anden måde i den toldfrie butik for at købe make up og parfume, da der pludselig var en lyd over højtaleren ”til herreren med tand problemet i Dover, venligst kom til vores information, da vi har en løsning til dig”. Jeg var så spændt, at jeg hoppede rundt i butikken, som et barn på cola. Kom til informationen og personalet der, var så geniale, at de fortalte mig, at de ville sende min guldtand til Canterbury, og at den ville være på den næste færge ud. Jeg måtte vente i Calais i tre timer, men det var ikke noget problem. Det var den bedste service, fordi det ville være let nok for dem, at smide den lorte guldtand ud, den betyder jo ikke noget for dem. Men den betyder meget for mig, og de gjorde sådan en god indsats. 10 ud af 10 til P&O Ferries.
-
Samlet bedømmelse:
-
Generelt:
-
Catering:
-
Skib renlighed:
-
Personale kompetence:
-
Skib punktlighed:
-
Anbefalet?
Nej
Anmeldt af Charlie som rejste med P&O Ferries på Pride of Burgundy
Læs mere
Læs mindre