"Personalet er værdifuldt for jer "
Den fulde historie om vores tur, ville sandsynligvis fylde for meget, men vi forårsagede en hændelse på hjemrejsen fra Rotterdam til Hull. Vi ankom sent, og derfra gik det fra slemt til værre! Jeg kan ikke snakke pænt nok om de ansatte vi mødte, Marion Jackson, Fernando og Tony.
Tony stillede os et spørgsmål, og vi svarede ærligt, og det var vanskeligt for personalet, da de skulle følge reglerne/retningslinjerne og opfylde vores krav. Jeg kan forstå, at der har været to akavet hændelser, der involverer dyr; den ene var en uheldig hund, der døde, efter at være blevet efterladt alene i bilen, og den anden var en varevogn fyldt med giftige slanger. Vi havde fire bokse fyldt med slanger. De fleste var dem, vi havde taget med til Tyskland og tilbage.
Jeg kan give en fuld beskrivelse af alt, der skete for dem, som er interesseret, men denne del af personalet bør blive rost for at tage sig af selskabet og dermed – holde kunderne tilfredse.
Jeg tror, at der vil være en gennemgang af, hvad der skal ske under sådanne omstændigheder, men hvis jeg indtil da, kan hjælpe nogen, og forklare hvad der skete, og hvordan man kan håndtere sådan situation, så bare spørg.
Hilsen David, david.cropper@stork.com
-
Samlet bedømmelse:
-
Generelt:
-
Catering:
-
Skib renlighed:
-
Personale kompetence:
-
Skib punktlighed:
-
Anbefalet?
Nej
Anmeldt af David som rejste med P&O Ferries på Pride of Hull
Læs mere
Læs mindre