"Vær opmærksom på, at dette er en service for fragt"
Jeg er ikke imponeret – ikke af den elendige skiltning i havnen, ikke af booking proceduren, ikke af maden, ikke af akkommodationen, der er ingenting jeg kan lide ved denne service. Det er ikke engang billigt!
Jeg havde lejlighed til at indgive en klage om bord, og blev mødt af stilhed. Da jeg tog det op med P&O, var deres svar ” vi er kede af, at du havde problemer, men den ansatte, du talte med, husker samtalen og siger, at du forlod den, før hun havde mulighed for at svare”. Det var virkelig det sidste søm i kisten for mig. Jeg indgav en klage, og personen jeg snakkede med, kunne dårligt nok anerkende mig, og da slet ikke komme med et svar. Det er nok det, man forventer i disse dage med elendig service og kundeservice afdelinger, der ikke kunne drømme om at indrømme fejl fra deres side – jeg besluttede mig for, ikke at benytte returrejsen – jeg ville have hadet det. I stedet bookede jeg en alternativ service med Stena, som var fremragende. Jeg kan ikke helt forstå, hvorfor P&O mener, at deres service er acceptabel. I fremtiden vil jeg kun rejse med dem, hvis der absolut ikke er andre muligheder.
-
Samlet bedømmelse:
-
Generelt:
-
Catering:
-
Skib renlighed:
-
Personale kompetence:
-
Skib punktlighed:
-
Anbefalet?
Nej
Anmeldt af Steven som rejste med P&O Irish Sea på Norbank
Læs mere
Læs mindre