SNAV
Færgeselskab
Åben billet??

Åbne billetter er gyldige i op til 12 måneder fra booking dato (see billet betingelser).

Åben billet?

Åbne billetter er gyldige i op til 12 måneder fra booking dato (see billet betingelser).

Rejse detaljer
Udrejse
Returrejse

SNAV

SNAV er et af de største færgeselskaber i Sydeuropa med tjenester, der krydser Adriaterhavet, Middelhavet og det Tyrrhenske Hav.

Snav forbinder Napoli på fastlandet til de mange øer i Napolibugten med en daglig service året rundt. De har også servicer fra Napoli til de forunderlige Æoliske Øer og mellem Ancona og Split, men de er ikke en helårs service.

I samarbejde med Grandi Navi Veloci når Snav netværket destinationer i Sicilien, Marokko, Spanien og Tunesien.

Med directferries.dk kan du finde SNAV sejlplaner, billetpriser og booke SNAV færgebilletter. Hvor relevant, vil vi også sammenligne SNAV med alternative færgeselskaber.

Alle SNAV ruter

SNAV kundeanmeldelser

  • "Viden er nøglen"

    Overfarten var god, og kabine var rigtig dejlig. Pålæsning af køretøjer er i sidste øjeblik, men temmelig ligetil. Vær ikke første motorcykel på, for at komme først af, som vi fik af vide. Bare kom om bord og slap af i salonen, vær sikker på at besøge receptionen på dæk 7 for at hente nøglen til din kabine, da der er ingen ansatte til at rådgive passagerer.

    Læs mere Læs mindre
  • "Det var en oplevelse"

    Det er et ældre skib, og det kan man tydeligt se i de offentlige rum og akkommodationen. Men den var ren og behagelig. Det største problem er, at der er ingen som virker til at have spurgt kunderne, hvad de ønsker fra denne, ellers praktiske, overfart mellem Italien og Kroatien. Og det er dyrt – vi var to gående personer, og vi betalte det samme, som vi gjorde til DFDS på Amsterdam – Newcastle ruten på et moderne og veludstyrede skib. Jeg ville bruge igen, men ville nok prøve Jadrolinja, bare for nysgerrighedens skyld.

    Læs mere Læs mindre
  • "Ancona -Split Blue line"

    Samlet set var færgen bedre end for forventet. Kabinen var ren og perfekt. Som altid, var der kaos i Ancona havn, da vi skulle hente vores færgebillet fra havnekontoret (mindst to timer før, men tillad mere tid). Køerne var enorme – der var kun en skrank åben, eller det troede vi. Selvom vi havde booket med SNAV, sejlede vi faktisk med Blueline, så mens jeg ventede i køen, tjekkede min mand skranken ved Blueline, hvor vores billet blev udstedt. Alle passagerer skal gå om bord, mens føreren køre bilen om bord. Sørg for at du har korrekte billetter på dig, så du kan gå i køen, igen, for kabiner. Spiste ikke om bord, men prøvede juice baren, som var €4 for en frisk juice. Ankom til Split til tiden, men aflæsning tog lidt tid.

    Læs mere Læs mindre
  • "For dyrt"

    Det var væmmeligt at opdage om morgenen, at mit lagn var støvede og beskidt. Jeg spiste ikke i restauranten, men drak et glas vin med nogle andre passagerer, og de opkrævede et absurd beløb. Det udvendige dæk var beskidt og plettede mit tøj. Efter at have betalt omkring £100, var jeg chokeret over den lille og beskidte kabine og de grundlæggende faciliteter. Jeg vil ikke rejse med SNAV igen.

    Læs mere Læs mindre

Kundeservice

Besøg vores kundeserviceside for at finde nyttige oplysninger om at rejse med færge, vores ofte stillede spørgsmål, og hvordan du kontakter os for at få hjælp med din booking