"24/06/2013"
Jeg ankom til terminalen kl. 2 om natten (flere timer tidligt, pga. ændringer i sidste øjeblik). Jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle gå hen, eller hvor jeg skulle vente, da terminalen er ved at blive opgraderet og skiltene var lidt forvirrende (selvom korrekt). Personalet ombord var strålende – jeg kan lidt finsk, men de talte alle sammen godt engelsk. Min rejse skulle være til Stockholm via Danmark, men en tidligere færge ulykke, betød, at jeg skulle rejse fra en anden terminal i England, gennem Frankrig, Belgien, Holland, Tyskland, Danmark osv. Dette resulterede i, at der var intet batteri på min telefon efter jeg ændrede min rute, og panik, da jeg ikke kunne finde nogle telefonbokse i Europa (og ingen vil lade dig bruge en telefon i en tankstation). Personalet ved informationsskranken lod mig bruge deres oplader (min var stoppet med at virke), og deres telefon. De gjorde en kæmpe forskel for min rejse, og for min famile, der var utrolig bekymret efter jeg ikke havde været i kontakt i 30 timer. Mange tak til de hjælpsomme personale der.
Jeg vil helt sikkert rejse på denne linje igen i fremtiden, som følge af deres hjælpsomhed og venlighed. Jeg kan ikke takke personalet nok for dette.
Jeg sov det meste af overfarten, så jeg spiste ikke i restauranten og kan ikke anmelde cateringen, men skibet var rent, til tiden (jeg var meget træt, så virkede som en kort overfart for mig), havde seng og bruser i kabinen, hvilket var vigtigst for mig.
-
Samlet bedømmelse:
-
Generelt:
-
Catering:
-
Skib renlighed:
-
Personale kompetence:
-
Skib punktlighed:
-
Anbefalet?
Nej
Anmeldt af Lorna som rejste med Tallink Silja Line på Baltic Princess
Læs mere
Læs mindre