"Ikke så god kvalitet mere"
Har brugt denne service mange gange før, og har altid anbefale Hull Rotterdamn overfarten som den bedste måde at rejse til Europa, ikke kun pga. kvaliteten af servicen og underholdningen, men også for maden, som altid har været fremragende.
Desværre var jeg en passagerer på den service, som ikke kunne lægge til pga. dårligt vejr og tidevandet. Vi brugte 26 timer på at gå tilbage ud i havet og komme tilbage. Besætningen var eksemplarisk og vi fik et gratis måltid, hvilket gjorde oplevelsen en lille smule mere tålelig.
Det ser ud til at alt er gået ned på denne sidste tur, jeg var helt modløs eller måske bragt ned på jorden med et bump, for jeg syntes, at tingene havde ændret sig meget. For det første var hytten, som min kone og jeg fik tildelt, beskidt og toilettet virkede ikke ordentlig. Jeg rapporterede dette tiol receptionen, som straks fik et medlem af personalet til at rense hytten, men det burde ikke være nødvendigt og selv om personalet var første klasse, fandt jeg denne oplevelsen skrækkelig, men jeg skulle få et endnu større chok, da vi gik til middag, efter at have betalt for vores måltider på forhånd.
Da vi nåede restauranten, fik vi et lille stykke papir, hvor vi skulle vælge om vi ville have bøf eller tun og for alt andet, ville vi skulle betale ekstra. Kødet var bare skiver af svinekød i en sauce og de sædvanglie grøntsager, og morgenmaden var ligeså slem, kun røget bacon, pølser der ikke var stegt nok og eneste valg af æg, var røræg. Unødvendigt at sige, at jeg ikke vil bestille mad ombord igen, men personalet var gode og underholdningen eksemplarisk.
-
Samlet bedømmelse:
-
Generelt:
-
Catering:
-
Skib renlighed:
-
Personale kompetence:
-
Skib punktlighed:
-
Anbefalet?
Nej
Anmeldt af kenneth owst som rejste med P&O Ferries på Pride of Rotterdam
Læs mere
Læs mindre