"København til Oslo med Direct Ferries"
Indtjekning processen var hurtig og nem. Vores kabine var ren og behagelig, med en dejlig udsigt over havet. Vi var på Commodor dækket 7, og antog at vi kunne bruge salonen på samme dæk (anmodet fordi vi betalte ekstra for dette dæk). Da vi forsøgte med vores nægle, virkede den ikke, så et medlem af personalet måtte lukke os ind. Efter et par minutter, kom et andet medlem af personalet ind og sprugte, hvorfor vi var der – salonen på dæk 7 var åbenbart kun for turistguider. Han var meget uhøflig, og fortalte os stort set, at vi skulle komme ud derfra. Det var ikke særligt rart, at måtte antage, at vi havde gjort noget forkert, selv efter vi forklarede, at vi virkelig troede, at vi godt måtte være der.
Morgenmad var inkluderet i vores Commordore billet, men billetterne var ikke i vores kabine (som de bør have været og var på andre gæster på samme niveå). Vi endte med at betale næsten €20 (muffin, crossaint + to kopper kaffe), efter at have købt morgenmad i cafeen og indså senere (efter at have læst et lille skilt i gangen), at vi bør have haft morgenmad kuponer, som allerede var betalt. Da vi bad om, var damen ret uhøflig og sagde, at vi bør tjekke i vores kabine (som vi gjorde). Vi forklarede, at vi havde endt med at betale for morgenmaden, men hun var ligeglad og meget sur, da hun sagde, at vi bør havde snakket med hende først.
Selve færgeturen var god, men servicen var skuffende. Jeg har været på mange andre færger i verden, og dette var en af de dårligste kundeservice oplevelser vi har haft.
-
Samlet bedømmelse:
-
Generelt:
-
Catering:
-
Skib renlighed:
-
Personale kompetence:
-
Skib punktlighed:
-
Anbefalet?
Nej
Anmeldt af Shelley som rejste med DFDS Seaways på Crown Seaways
Læs mere
Læs mindre